fruktkungen

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Denina Johansson - 26 december 2010 20:47

 Hula Hula!!


Vet ni vad jag hatar??Jag hatar när man vaknar på morgonen och har skit ont i sin friking hals, snorar och ögonen sitter i hopp!ÅHH!Det är pricis det som hände mig när jag vaknade till den 25 december och till idag!!Det är så bajs jobbigt!...Jag har så ont i halsen att jag inte äns kan kolla upp,jag kan nästan inte äns prata.Å juste jag kan inte äns svälja!``Bajskorv,bajskorv jag säger bajskorv,bajskor``


Det sjuka är att jag inte har ätigt på hela dagen och att jag inte äns är hungrig.Det är ju på grund av att jag inte kan svälja...Så jag har druckit ett glas cola och tre glas vatten med någon tablet grejs i och så har jag knarkat halstabletter  


Min dag idag:

På morgonen så åkte jag mamma och min syrra till skärholmen,och köpte lite grejer,sen så åkte vi och handla mat på ica maxi.Och så åkte vi hem och mamma fixade mat till 40 pers som skulle fira min brosha,då vet ni det ha det gött  

            

Ovido - Quiz & Flashcards