fruktkungen

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Denina Johansson - 7 september 2010 20:05

Hula Hula!


Tänkte bara säga att det blev ingen träning   



GOD NATT!!!

Av Denina Johansson - 7 september 2010 17:38

Hula Hula!


I förregår så bestälde jag lite grajser på internett. Jag bestälde,typ fruktpinnar som man kan setta på naglarna tex.Och jag kan även setta det på lera som man kör in i ugnen,då kan man gora fruktpajer och så.  

Så här ser det ut.Ni kanke har sett notsånt förut?

Och så bestälde jag en semel kudde som jag ha sagt att jag skulle göra.

Jätte gosig,jag ligger faktist och myser med den nu.Så himla mjuk och skön  Haha.

Nästa bestälning måste jag spara lite till för att det kommer nog att bli rätt så dyrt,men jag ska visa hur nästa bestälning ser ut    

Det är lite saker som ni ser!

Jag tänkte också lägga ut en bild på semlan och det andra bakelserna som jag har   

  

Hoppas attni ser unefär i alla fall.

Jag täker i alla fall fortsätta kvällen med att träna och sedan sova,eller jag kommer ju att kolla på IDOL 2010!!!

Glöm inte det!Jag säger godnatt nu,GODNATT   



Ovido - Quiz & Flashcards