fruktkungen

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Denina Johansson - 11 september 2010 16:45

Hula Hula!


Jag har hittat en jätte söt katt.Så jevla söt  

  

Av Denina Johansson - 11 september 2010 16:17

  Hula Hula!!


Idag så hade jag fotbolls match,det gick suverent.Vi van matchen med 0 - 3   

Och jag fick stå i buren!! Jippie!Det är skit kul tycker jag.Fast det är ju tur att man har ett sånt grymt lag som jag har,VI ÄR OSLAG BARA!

HAHAH!!

Kul att det gick så bra,jag har en match till imorgon och jag hoppas att den går lika bra  


Efter matchen så käkade vi världens godaste lunch,sallad,jag kan velkligen leva på det asso!

Och efter det så åkte vi hem jag fick duscha och göra mig i ordning sen åkte vi till Tumba centrum  Och där så blev det lite shoping?

  

Byxor som är snyggare på  

  

Strumor  

  

En jätte cool väst för halva REA priset  

  

Och ett gossedjur,jätte söt  


Det som ar äckligt när vi skulle åka hem det var att det stog typ ett fyllo och kissade mot en väg vid parkeringen,så jevla äklig jag höll på att spy  

Av Denina Johansson - 11 september 2010 15:54

Hula Hula!


Igår så var det jätte kul att laga maten,alla laga maten som man ville.Men det fanns ett vilkor.Det skulla vara Italiensk  Kan ni gissa vad det var for maträtt?

Det var *MUMSIGT* i alla fall  

  

PIZZA SÅ KLART!!

  

Så där så min pizza ut  Gjorde en överbakad.

Ovido - Quiz & Flashcards