fruktkungen

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Dag,1.2.3 i Turkiet! :D

Av Denina Johansson - 16 juni 2011 16:44

Hula Hula!


Vi har det så himla bra här borta i Turkiet och alla är jätte trevliga Vi har verkligen shoppat as mycket också jag lovar! Men i alla fall så tänkte jag beretta lite om vad vi har gjort hitills. Dag ett: Vi landa i turkiet och skulle hemta ut väskorna och sedan bilen som pappa och Linda lånat. Efter det så väntade det en tur på ca en timme och tio minuter. När vi kom fram till hotellet efter kanske en timme och 45 min(vi hade problem att hitta) så käkade vi middag och bara kollade hur hotellet såg ut,grymt hotell,tre poler med vattenruchelkanor! Efter det så tog vi en taxi in till stan som ligger kanske 10 min här i från kankse? Där blev det mycket shopping kan jag lova!Dag 2: Alla valde att åka till sealand. Där hade dom delefin show som vi kolla på,sen så fick vi hyra snorklar som man sen kunde snorkla runt med. Jag kommer att visa bilder på det här senare det är så svårt att förklara. Det var i alla fall as kul! Sen lite senare på dan så simmade vi med delefiner, eller ja en simmade vi med, Babe hette han, jätte söt och cool!! Jag har tyvär inga bilder på när vi simmade med delefiner men jag har massor av bilder från showen Det är en av de bästa grejer jag någonsin gjort, så mjuk och len, det kommer jag aldrig glöma!Sen på kvällen så drog vi till "The casel" som dom kallar det här, där uppe (det ligger vi bergen) så åt vi middag på en jätte mysig resturang som i kommer att få se bilder på senare.

Dag tre: Alltså idag, idag var det bara en chill dag, vi skulle gå till staranden men vi drog till polen i stället men det var lika kul det! Jag bada och åkte jätte mycket vattenruchelkanor! As kul! Kl 17 så gick vi upp och fixa oss. Vi har vilat lite och nu så ska vi dra till town och käka middag,mysigt! Jag kan liksom inte skriva detalijerat för att då så skulle det typ ta en vecka för er att läsa det här,haha!  

See you later aligator! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards