fruktkungen

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

SIsta dagen i Turkiet :(

Av Denina Johansson - 19 juni 2011 14:43

Hula Hula!


Idag är det sista dagen här i Turkiet Jag vill inte åka än. Men på onsdag så åker vi ju till asien i 5 veckor så solen kommer jag inte att sakna när jag börjar skolan och inte värmen häller.

Idag så åkte vi till Kleopatra beach och det var jätte roligt Det fanns typ som en lekpark i i vattnet som jag och min syrra klätrade om kring på, det var kul och svårt Runt två tiden så åkte vi tillbaka till hotellet och bada i polen lite, så vi har just kommigt upp och fixat oss. Lite senare så drar vi till stan,vi åkte till stan igår men vi var tvungna att åka hem igen för att Linda mådde jätte dåligt så att jag,pappa och Pauline körde minigolf i stället    Men i alla fall så drar vi till stan lite senare och gör det sista köpen. För att imorgon så åker vi hem till Sverige  Det har verkligen varigt jätte kul här i Turkiet! Och jag kommer verkligen att sakna allt!  Jag bloggar nog imorgon eller på tisdag,hörs då, ha de bra!  

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards