fruktkungen

Alla inlägg under juni 2011

Av Denina Johansson - 12 juni 2011 22:20

Hula hula! Ni har säkert sett en liten lapp på min header? Den sitter där för att jag kommer ev. inte ha då himla mycket tid att blogga i turkiet? Om det inte finns ett internett café eller dator på hotelet, som man kan sitta vid en stund på kvällen?men det är inte det viktiga, för att är men i Turkiet så ska man bara var och ha det gött :)Men jag tror att det kan finnas dator på hotelet :p Så att säkert när ni läser den där lappen imorgon så ligger jag faktiskt och steker på en het strand i Turkiet ;) Men vi ses väll här på bloggen i heta Turkiet eller när jag kommer hem, vi ses! :) <3 Ha det bra, och mamma, ta quiero! <3 :)

-

Av Denina Johansson - 12 juni 2011 22:05

Hula hula! Det verkar som om att det inte blir några gröna lund bilder :( För att just nu så sitter jag och skriver mobilblogg för att jag är hemma hos pappa och eftersom att vi drar till Turkiet imorgon så tog jag inte med mig min dator för att det skulla bara vara onödigt om vi ska hem till mamma när vi kommer tillbaka. Men när vi kom hem från Alf för att hämta väskorna så satte jag på datorn för att jag tänkte försöka hinna lägga ut bilderna men jag hann inte :( Så det kanske är lite sent nu liksom? Jag är så lat! när det gäller bloggen tyvär :/ Måste ändra på det va? ;) Nej men jag ska försöka att bättra mig :) bloggar mer snart! :) <3

Av Denina Johansson - 12 juni 2011 13:19

Hula Hula!


Det här får bli ett turbo inlägg! Jag,mamma,Pauline och min brocha ska iväg på brunch hemma hoss Alf. Så jag får blogga mer sen om jag får tid eller jag ska i alla fall försöka att lägga ut bilder från gröna lite senare   hejssvejs!

  

Av Denina Johansson - 10 juni 2011 12:51

Hula Hula!


Oj vad kul vi hade igår!  Och igår så åkte jag flera saker som jag inte hade åkt, som uppskjutet, twister och rock jet. fast rockyet var inte suber kul faktiskt den åkte bara runt runt, fast ni som har åkt den vet nog vad jag menar?  Vi hade i alla fall as kul igår, och igår var ju Bryan Adams på Grönan och det var sjukt mycket folk! Man kunde knapt se marken, helt sjukt!  Men kula var det, och han var grymt bra också! Fast det var ju somsagt lite svårt att se honom  Det var till och med folk som stog bakom hus och dansa? Men jag försökte  

Och idag får jag veta att Alice Cooper kommer dit! Så hilma iriterande! Han lysnar jag på jätte mycket liksom  !! Nu så ska jag snart äta frukost, min syrra har gjort amerikanska pankakor  Jag har aldrig ätigt det förut så det ska bli spännande   BLoggar mer snart!

     


Av Denina Johansson - 8 juni 2011 23:50

Hula hula! Just nu så ligger jag i min säng och bloggar från mobilen. Min dag.. jag vet inye ens vart jag ska börja? :p Okej, först så gick jag till skolan och var där en stung typ till halv tolv sen sp fick man gå hem, man skulle bara städa skolan och så, så det var inga lektioner,skönt :) sen så gick jag hem,chilla lite sen så åkte jag mamma och pauline och klipte oss i rönninge, sen så drog vi vidare och hämrade Alf. Med honom så åjte vi till skärholmen och där så skulle vi möta upp hans barn :) Idag så har vi alla nämligen vaxenerat oss till thailand ni vet? Och jag verkligen hatar sprutor, jag vägrade först men sen så gjorde jag och sjuksöterskan en dil,haha;) Så att man inte får den där gula sjukdommen, har ni hört talas om den? Sen så åkte vi alla för att käka thai mat och ha det lungt, sen så lämnade vi dom och åjte vidard till sikla för att hämta min bror på jobbet :) Han jobbar ju på macdonalds :) Och jag älskar der verkligen! Han får ta saker gratis så jag och min syrra fick en varsin glass var,macflurru, OMG i love it, jag fick extra smartis också! :D ahh så got! Sen så åkte vi hem. Det var typ min dag.men imorgon så har vi skol avslutning,äntligen inte en dag försent kan jag säga ;) Efter skol avslutningen så ska jag, Jennifer, Pauline och Vanessa dra till grönan och vara där hela dan så det blir nog inte så mycket bloggande imorgon häller :( ja nu måste jag få min skönhets sömn, natti natti ;) <3Jag har verkligen länktat till skol avslutningen! Ska bli så sköbt att gå på lov,håller inte ni med? :) <3

Av Denina Johansson - 6 juni 2011 19:18

Hula Hula!


Om en vecka, då ni, då sitter jag i ett plan på väg till turkiet!  Ska bli så himla nicigt asså! Och kul! Dit ska jag åka med pappa, Pauline och Linda, och det ska bli jätte kul! Vi kommer till och med ha vattenruchelkanor på hotellet!  Nice bajs! Och jag kommer att köpa in massvis av smycken som ni kommer att kunna köpa  Bloggar mer jätte snart!

 



Av Denina Johansson - 5 juni 2011 22:43

            

Ovido - Quiz & Flashcards