fruktkungen

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Liljeholmen

Av Denina Johansson - 19 november 2011 17:06

Hula Hula!För en stund sen så kom jag mina kompisar,mamma och Pauline hem. Jag har nämligen varigt i liljeholmen med mina kompisar idag och mamma och Pauline åkte för bi och hämtade oss :-) Jag har haft en grym dag och provat massor av kläder men jag har inte köp något. Jag har haft det skit kul och skrattat som en apa :-D Men nu så ska vi åka hem till Alfs kompisar och äta god mat hoppas jag, så det ska bli spännande. Det var allt just nu, bloggar nog mer imorgon, ha en bra lördags kväll!! :-) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards