fruktkungen

Alla inlägg under juli 2012

Av Denina Johansson - 15 juli 2012 10:43

   Godmorgon på er!


Vaknade upp för en stund sen och måste göra mig i ordning. För att vilken sekund som hälst kommer mamma tror jag,då ska jag,Pauline och mamma hitta på nåt. hon ville träffa oss innan vi åker till Kina.Gud vi drar på måndag! Bara tåv dagar kvar nu! Det ända jobbiga är att vi åker kl 19.00 på måndagen,vilket jag kan tycka är jobbigt då måste man gå rund och längta hela dagen! Tycker att det är skönare att åka jätte tidigt på morgonen. Men sjukt kul det ska bli!   

En av sakerna vi ska försöka se innan vi lämnar Kina. Ett måste!

Av Denina Johansson - 12 juli 2012 13:57

Hula Hula!


Satt just och tittade på "Extreme home makeover". Teamet som jobbar med det hjälper verkligen familjer som verkligen behöver hjälp och gör något extra! I det här avsnittet så är det en 8 årig flicka som hade fått canser. Hon kämpade med att få bort den och till slut så föravann den. Men den kom till baka. Då hade hon kollat sina föreldrar i ögonen och skrikít "jag dör häldre ä att gö igenom det här en gång till!" Sjukt! Hon led också med dom andra barnen med canser på sin avdelning så hon köpte gosedjur och gav till dom,hon iste vad det gick igenom. Och hon bakade kakor med sin mamma till sjukskötorna! Hon bärettade också att hon bad verje dag. Hon bad att teamet "Extreme home makeover" skulle komma och att hon skulle få till baka hennes hår,det var hennes största önskan.

Huset dom botte i innan var mögligt och äckligt så det skulle inte hjälpa Boye (flickan med canser heter så)att bli bättre.

Av Denina Johansson - 11 juli 2012 11:59

Hula Hula! Åhh herre Gud! Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi ska åka till Arlanda och ta flyget till Kina! Längtar jätte mycketa asså,och Gud vad mycket jag kommer att shoppa! Ska bli sjukt kul! :-D jag vaknade upp för ett par minuter sen och det var det första jag tänkte på. Jag ska i alla fall gå ner och äta frukost eller kanakse lunch? ^^

Av Denina Johansson - 9 juli 2012 12:13

 



Av Denina Johansson - 8 juli 2012 12:25

Hula Hula!


Tänkte beretta lite om gårdagen snabbt.

Igår så fyllde Linda år,gammal börjar hon bli nu.. I alla fall så på morgonen så fixade i lite till henne och sjöng  det var rätt tidigt så när vi hade sjungt så gick vi och la oss igen,hehe  När i hade vaknat ätigt frukost och så vidare så bestämde vi oss för att sova hemma. Så i åkte hem släppte ut katten sen så åkte vi vidare in till stan på en middag. Vi åt på Koh phangan,muma! Efter det så gick vi på bio. Vi såg "the amazing Spiderman" och den var super bra! Den borde ni verkligen se! Rekomenderar!Dessutom så var Spider man as sööt  

    

Av Denina Johansson - 6 juli 2012 16:26

Hula Hula!


Just nu sitter jag hemma men vi ska åka nu på en gång så det blir ett snabbt inlägg. Jag har inte bloggat så mycket och det är derför vi är i Åkersberga,där finns det saker att göra hel tiden så det finns inte så mycket tid till annat än att umgås.

Hämtade ute ett paket idag som jag kommer att blogga om imorgon,så himla kul!


Av Denina Johansson - 3 juli 2012 21:37

Hula Hula!


Just nu så sitter jag i Åkersberga och har nys käkat en god middag,chilikonkarne! Så himla gott! Mumma!  Är i alla fall lite smått iriterad. Både på min syster och att jag lämnade mina ridkläder hemma. Jag missa skansen till en ridlektion(privat) och bli bättre.För att vi ska åka hem snabbt imorgon och sen komma till baka. Då tänkte jag att "jag kan ju ha med mig klädern imorgon istället"! Smart  Men det var ju verkligen inte smart. Eftersom att Sofia har jobbat och Linda med så dom har ju inte alls ridit. Så när vi kommer hit,en stund senare så frågar Linda om vi ville rida  Så jag fick springa runt och plocka upp bajs.

Min syrra fick i alla fall rida och det gick bra för henne,hon hoppade,och hon ramlade av när hästen galoperade. Det såg så kul ut! Skrattade så sjukt,haha! Men det är självklart skillnad att hoppa privat häst och ridskole häst,jag har själv inte gjort det,man jag kan ju tänka mig. Jag tror att hon kommer att skriva och evntuellt lägga ut en video på sin blogg,så ni kan ju cheka in den -------- > http://www.paulinejohansson.bloggplatsen.se 

Såg inte riktigt ut så här.. Men men bra jobbat   Skulle inte gjort det bättre själv.




Ovido - Quiz & Flashcards