fruktkungen

Alla inlägg under januari 2010

Av Denina Johansson - 26 januari 2010 18:07


Av Denina Johansson - 26 januari 2010 14:14

 Gilllar du smoothie????

Om du gillar smoothie svara <3 om inte X


Här kommer lite blider!!!  


          

MUMS ELLER BABA

Nu tänker jag gå och göra mig en smoothie i alla fall!! Tja då!  

Av Denina Johansson - 26 januari 2010 14:02

Hula hula  


Nu var det skit länge sen jag blogg,så nu kör jag  

Jag kom nyss hem från skolan och tänkte öva på min engelska läxa,annars hadde jag inte tänkt gör något specielt, jo senare i kväll hat jag karate träning fast det är ju kl.19.00

 Ja ja,nu ska jag gå och macka ses senare hej då  


   *MUMS*

Av Denina Johansson - 20 januari 2010 15:34

HEJ HEJ!!!


Tycker inte ni att dom här naglarna ar fina såna ska jag göra när jag får längre naglar  d

  

Så coola foki äger på att göra naglar!!!Tenkte bästela lite coola grejer till naglarna,COOLT!

Av Denina Johansson - 20 januari 2010 14:48

Hej hej!!!


Idag hadde jag sov morgon så jag vaknade halv åtta och trog mig till nio,SKÖNT.

Så gjorde jag det vanliga,blogga lite och så,ialla fall sen kom michan och plinga på då gick vi till ishallen och åkte giller med klassen.Det var rätt kul.

När det var slut så gick vi till kalssrumet och hadde svenska,sen gick vi och åt lunch,PANKAKOR *MUMS*.

Sen hadde vi SO och sen var dagen slut,hej då till skolan är altid lika skönt HAHA!

När jag kom hem gjorde jag min matte läxa.


TJA DÅ!!



   



Av Denina Johansson - 20 januari 2010 08:42

Tja tja !!!


Igår han jag inte skriva när jag kom hem från min träning men jag tänkte bäretta hur det va.  Kul var det så klart anars går man ju inte till sin träning.

Tja då!!

Om ni undrar vilken sport det var så är det karate  


  

Av Denina Johansson - 19 januari 2010 15:14

HEJ HEJ !!!


I går lärde jag mig skala en apel sin så jag tenkte försöka förklara hurman gör på ett smartare sätt.   


1.Du tar fram apelsinen.

2.Du rullar apelsinen på ett bord så att den blit lite mjukare.

3.Börja skala.


Rätt lätt va!    Kommentera gjärna och bäretta hur det gick hej då   


Tenka sig vad liten en apelsin kan vara liten   

  



    


Lilla ptte!

 


Det här kan inte vara en svenne banan!!  

  MINSTA!!!    




Av Denina Johansson - 17 januari 2010 18:50

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!Pauline syster min<3  


Igår så var det fest kul!!

En syster som är tretton,FY FAN JAG KOMMER ATT DÖ!!   



Pauline

  

Ovido - Quiz & Flashcards