fruktkungen

Alla inlägg under januari 2010

Av Denina Johansson - 5 januari 2010 12:27

   hula hula banan huve!!!  


Idag kör vi på en DAGENS FRÅGA!

Vad gillar du mest?    Melon eller Ananas??


  

Av Denina Johansson - 4 januari 2010 20:50

Hula hula!!!!   


Idag så har ja inte gjort så mycket men,jag har gjort lite saker i alla fall,

 jag gick upp halv nio för att vi skulle till skäsholmen klockan tio men sen ändrades det så vi fick åka klockan ett.När vi kom till skärholmen åt vi på Macdonals,lunch så klart jag ville så gärna smaka EL MACO GRANDE, av mig i poäng så får den två tummen

upp av fem     .Jag hadde mycket högre förväntningar,det var nån sås som förstörde

allt.SYND.Men så kollade vi lite kläder och annat.



Äfter det så åkte vi hem och ficka några grejer som vi skulle lägga ut på blocket och så åkte vi och kolla på fotbolls mach.På vårt lag.Äfter det så åkte vi hem och åt lite och så nu bloggar jag,  men vi hörs nog snart igen HEJ DÅ!   

Av Denina Johansson - 3 januari 2010 20:42

Vilken är din favorit?

1 ellr 2 ?


     

Av Denina Johansson - 3 januari 2010 19:56

Hula hula pungkula !

Idag är det en härlig fruktig dag. Första gången jag bloggar. Jag gillar fruktkungen, rätt coolt !

På min blogg tänkte jag att visa och skriva om fruktmode visa bilder på frukt och mer frukt. Och alla slags frukter. 

I morgon börjar jag med en DAGENS FRÅGA...

Fruktkungen frågar även dig!   

Jag kommer att ladda upp bilder.



   


 





Om du kommer till en öde ö där det finns kanibaler,

glöm inte att du inte kan ha en banandräkt.

För att deras bananer i träden har tagit slut.  

  

  

     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards