fruktkungen

Alla inlägg under februari 2010

Av Denina Johansson - 15 februari 2010 18:11

HULA HULA!!!


I dag efter skolan så var jag med min kompis,vi skrata mycket så klart men det är bara kul!

Jag tenkte  visa några bilder från vad vi gjorde.  


                                                  

     HIHI!!!



        





DAGENS FRÅGA!!!



                                                  

      Hur många rusetter har du???



  

Så här många har jag!


                                                  

                             


Av Denina Johansson - 14 februari 2010 20:10

Hula hula  


I dag på alla hjärtans dag så körde vi hem kusinen efter det så åkte vi och kolla på vanessa som tävlade i konståkning och kom på pallen,KUL!

Efter det så åkte vi hem och hemtade pappa,för att vi skulle kolla på bio,FARSAN!,den var rolig det är det jag har gjort i dag hej då   

Av Denina Johansson - 13 februari 2010 21:52

Hula hula  


I dag har jag knapt haft tid att blogga.Först på morgonen hade jag ridning,KUL!

Sen hade jag jätte brottom för att jag har gjort en hemlig het i stan som jag kanke bärettar nön gång.På väg hem från stan så hemtade vi upp kusinen Mateo som ska sova över hos oss,så när vi kom hem åt vi midag,TACOS,*MUMS*Efter vi hadde ätigt och syrran hjälpt mamma med sin ifon så kolla vi på melodifestivalen och nu så sover min kussin och jag hade tenkt att gå och lägga mig snart också men först så ska jag fixa några grejer,HEJ DÅ  


                                         NÅGRA BILDER SOM JAG NYSS TOG!



    


                                       MEN DET HÄR VAR INTE NYSS!!


        

Av Denina Johansson - 12 februari 2010 21:27

Hula hula  


Just nu sitter jag och kollar på lets dance med mamma och syrran men lets dance tog nyss slut så jag ska kolla på solsidan hej då!

Av Denina Johansson - 11 februari 2010 19:26

HULA HULA!!!  


Här kommer coola bilder på marsipan!!


    COOLT !!!  

FRUKT SOM I FRUKTKUNGEN!! 

Av Denina Johansson - 11 februari 2010 19:16

Hula hula  


Jag var nyss ute på google och sökte på tårtor då såg jag det här gryma!!!!

                                   COOL!!!!!

Av Denina Johansson - 11 februari 2010 18:19

Hula hula  


Jusst nu så sitter jag i mitt lilla mys hörn och bloggaroch tänkte bäreta en liten historia....NEJ! jag skoja bara jag tänkte ge ett smartare tips om frukt.När jag bloggade tidigare så skrev jag att man ska äta fem frukter om dagen och det är faktis sant jag juger inte,men i stället för att ta  fem frukter om dan så kan man faktist ta och göra sig en god fruktsallad det tycker jag är mumsigare i alla fall,det ar ju många olika frukter i och det blir gott.  HEJ DÅ!! era roliga hallon!


   *MUMS*


Av Denina Johansson - 10 februari 2010 19:52

Hula hula  


Just nu så sitter jag i min säng och bloggar men jag hade tänkt att gå ner och äta min ny gjorda frukt sallad och kolla på andra avenyn hej då !!!


Glöm inte att man ska äta fem goda frukter om dagen tja då  

Ovido - Quiz & Flashcards