fruktkungen

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Ridtävling :)

Av Denina Johansson - 18 september 2010 16:52

Hula Hula!


Idag sp hade jag fått några frågor,eller ja,jag har fått tre styckna.Men jag har svarat på dom nu i alla fall  Om ni undrar hur man ser dom så går ni bara in där ni skrev kommentaren.Idag i alla fall så gick vi upp kl 07.00 för att åka och se på en rid tävling.Det var väldit segt för mig att gå upp,det är liksom lördag,men jag klarade mig upp en då.Vi var där kanke till 13.45

Sen så somnade jag i bilen fast det inte ens var meningen och vaknade när vi var framme vid videobutiken för att hyra några filmer,och köpa lite godis   Aa... så nu sitter jag här och ska göra några ler figurer,ska kolla om youtube har några tips,sen är det bara att setta på en rulle och sen somna sött  

  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards