fruktkungen

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Denina Johansson - 1 oktober 2011 19:37

Hula Hula!


För en liten stund sen så kom vi hem från det nya stallet där Bicke ska stå. Jätte fint stall faktiskt! Bergaholm heter det 

När vi kom dit och skulle lasta av hästen så kom det fram en hun och ville leka, så då kastade jag pinne till den och den kom tillbaka och jag kansta igen, så jag trodde att den var snäll.

Och när det hade gått en stund och vi hade fixat upp alla saker så låg den där, och då så skulle jag självklart klappa den. Och så fick jag ögonkontakt med hunden och den hoppa till och bet mig på näsan Så nu har jag jätte ont!

Men av det här så har lärt mig något. Att hundar kan känna sig hotade om man får ögonkontakt.

Rackarns hund!! Jag älskar djur, det är jobbigt ibland ska ni veta! 

 

Farligt..

Ovido - Quiz & Flashcards