fruktkungen

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Denina Johansson - 19 oktober 2011 18:14

Hula Hula!


Åhh vad jag är mätt asså! Jag,mamma och Pauline gick till en ny thai resturan som har öppnad vid handlarn, dom har jätte god mat där Nicigt eller hur?

I alla fall så kan jag inte lägga ut en bild på mobilskalet idag. Men jag lägger ut en bild imorgon nån gång under dagen. Jag har suttigt och pysslat lite idag och jag kommer att lägga ut bilder på dom sakerna imorgon också Fet snygga grejer! Nu så ska jag pyssla vidare och sen så ska jag kolla på film med mamma och käka marshmellows    

  Igår så gjorde min syrra naglar på Jennifer, och så här blev resultatet!  



Av Denina Johansson - 19 oktober 2011 07:53

godmorgon mina skönheter!Jag vaknade alldeles nyss och jag tänkte gå upp och fixa mig lite :-) Igår så gjorde jag ett nytt skal som jag kommer att använda idag, jag kommer att lägga ut en bild på skalet senare idag om jag har tid, blev faktiskt väldigt nöjd :D det va allt jag hade att säga nu. Jag börjar ju bara kvart i nio så jag måste fixa mig nu, görs senare :-) <3

Ovido - Quiz & Flashcards