fruktkungen

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Denina Johansson - 7 oktober 2011 19:21

Hula Hula!


Det här blir det sista inlägget för idag,ska ner och kolla på sverige-finland och senare så ska jag kolla på idol.Vad ska ni göra i kväll?

idag så bakade vi pizza, jag bakade en överbakad, jag kommer att lägga ut en bild imorgon om jag hinner. Nu så ska jag gå ner,blöoggar mer imorgon. Hörs! 

   Söta bicke  

Av Denina Johansson - 7 oktober 2011 16:34

Hula Hula!


Nu så ska jag förklara varför jag inte har bloggat så mycket. I söndags så glömde jag min kära ipad hemma hos pappa, och jag ville inte ringa häller för att säga att han ska komma med den, för att då sägar han " då måste du ge min en halvtimmas massage" Och det har jag inte lust med. För att om jag inte orkar ta upp datorn så annvänder jag alltid ipaden bloggar snart!

       

Ovido - Quiz & Flashcards