fruktkungen

Alla inlägg den 18 oktober 2011

:-)

Av Denina Johansson - 18 oktober 2011 21:30

Hula Hula!Jag tänkte bara beretta snabbt om morgon dagen och lite om veckan :-) imorgon så har jag sovmorgon!!! Äntligen asså det var på tiden att onsdag kom ;-) hahah, det är det ända som jag ve kommer att hända just nu, eftersom att vi inte är där än ;-) i alla fall, torsdag,fredag,lördag och söndag så kommer jag och min syster att ta grönt kort :-) man måste ta det kortet för att kubba tävla innom ridning. Så det är typ det vi ska göra den här veckan, lördag så ska vi käka tacos med vännerna, trevligt :-) det är allt jag vet jus nu ;-) Jemen nu så ska jag i alla fall ta och sova är sjukt trött, jag har laggt mig alldeles försent dom senaste dagarna! Gäspar hela tiden nu för tiden,Hahaha natti på er alli hoppa så hörs vi imorgon <3

Av Denina Johansson - 18 oktober 2011 20:46

Hula Hula!Det var ju ett tag sen nu asså, men Internetter hemma hoss pappa ha inte funkat?! Men det ska finnas trådlöst Internett nästa gång vi kommer :-) I alla fall så skulle jag vilja ha lite tips, det känns som att min blogg inte är så himla roliga att läsa eller rolig i huvud taget, så jag vill ha tips! :-) ha det bra! <3

Ovido - Quiz & Flashcards