fruktkungen

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Denina Johansson - 10 december 2011 19:51

Vad tycker ni om mitt senaste halspand? Släng gärna in en komentar!

Jag ska ner och kolla på film nu men vi hörs imorgon, ha en bra kväll!!  

PS. Jag lägger oftast ut bilder på saker jag gör på instagram först, så om ni har det så följ mig! denina4 hetet jag! Följ mig om ni är intresserade  

Av Denina Johansson - 10 december 2011 18:29

Hula Hula!


Idag så var jag bara på morgonen fram tills lunchen på lägret. Jag kunnde inte gå efter lunchen, hade jätte mycket huvudvärk och jag mådde sjukt illa  Och jag så himla ont i benen!! Men inte konstigt? jag har tränat karate tisdag,torsdag,fredag och idag! Samanlagt så blir det 6 timmar! DEt var igentligen två timmar träning kvar idag men jag skipa det. Och det är två timmar kvar imorgon också + gradering Och jag vill gärna orka med imorgon eftersom det är då jag ska gradera mig. För mycket av det roliga är inte häller alltid kul,eller? Jag tycker att det ska vara lagom mycket träning Nu så ska jag gå ut och ta ett bad och slappna av,ha en bra kväll! 

     

39,5 grader i vattnet,skönt!   

Ovido - Quiz & Flashcards