fruktkungen

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Denina Johansson - 16 december 2011 22:22

   

Vad tycks?Jag älskar den,nya favoriten   

 
Av Denina Johansson - 16 december 2011 22:13

Hula Hula!


För typ 1 och en halv timme sen så kom vi hem genom dörren.Efter en lång eftermiddag i stan! As kul har det varigt Vi åt på en jätte god resturang med Japansk och Kinesisk mat. Det var en buffé så man fick äta så mycket man ville Och jag vet inte hur mycket jag åt,typ all mat som fanns?Haha! Köpte i alla fall en snygg stickat tröja pricis innan H&M stängde,så jag har inte prövat den,så jag hoppas verkligen att den sitter bra. Köpte även ett nytt iphone skal  Nu så ska jag strax vila magen är fortfarande mätt! Känns som om att jag aldrig mer vill käka något!Haha! Ha en fin fin kväll  

 

Bild från idag   

Av Denina Johansson - 16 december 2011 15:31

Hula Hula!Jag ha inte bloggat på ett tag nu men det är för att jag har haft fullt upp hela veckan,så det har varigt lite svårt lixsom ;-) igår s åkte jag och mamma till Skärholmen för att köpa lite pressenter, jag köpte ett paket och sen lite saker till mig :-) men sen så köpte mamma tre andra paket :-) Ja, vi ska alldeles strax dra in till stan för att strosa lite och sedan käka en god middag ;-) Får se om jag kan blogga lite när jag kommer hem.Ha en fortsatt bra dag! :-) <3 PS: Vad tycker in om min nya header??? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards