fruktkungen

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Denina Johansson - 12 december 2011 20:59

Hula Hula!


Jag tänkte bara blogga snabt innan bateriet på datorn tar slut. DEt gick inte så himla bra på graderingen i går men jag klrade mig bra endå. Jag glömde typ bort hela katan , men jag klarade haka axel som var det hela vi hade tränat på under själva tränings lägret så det var ju skönt JAG  KUNDE KATAN JAG FATTAR INTE VARFÖR JAG FAILA!!! SÅ HIMLA IRITERANDE! Jag har fått jätte mycket beröm på träningarna för att jag har klarat den så bra,åhhh! Jaja jag klarade mig och nästa gång ska jag se till att fixa katan och inte vara så himla nervös! Är i alla fall as glad att jag klarade det!  


Idag så stannade jag hemma,mådde inte riktigt bra, fick ett migräm anfall i morse och var tvungen att stanna hemma från skolan. Men jag liger inte efter i någonting eller så, jag tror att det är lungt. Jag och mamma åkte och köpte en julgran idag, det blev skit fint Så nu står den pyntad och klar lägger upp en bild imorgon. Det var allt jag hade och skriva idag. Ha en fin kväll! 

   

Flan En Spansk dessär,Spanien höstlov 2011! 

Ovido - Quiz & Flashcards