fruktkungen

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Denina Johansson - 31 december 2011 23:52

Hula hula! Jag vill bara önska er alla ett gott nytt år! Ny är det bara 7 min kvar hörni!! Helt sjukt vad tiden har gått :-) GOTT NYTT ÅR PÅ ER NU!!:-D bloggar mer imorgon , om jg orkar.. ;-)

Av Denina Johansson - 31 december 2011 17:13

Hula Hula!


Åhhhh! Vart är katten fö fan! Kom in nu! 

 

Älskar dej  Sötis! 

Av Denina Johansson - 31 december 2011 16:03

Hula Hula!


Gud,tänk att 2011snart är slut?!  Och att jorden kankse går under? Nää, det tror inte jag. Jag trodde på det förut men jag hoppas att 2012 kommer att bli ett bra år,sen får vi ju se om det händer eller inte?   

Vi ska käka middag hemma och senare så kommer vi att dra hem till Martin och Åsa för att fortsetta att fira Hur ska ni fira?  

Jag har bara varigt hemmma idag och inte gjort ett skit. kom nyss ut från duschen och ska göra mig iordning Och så måste jag få in katten..Varför släpte jag ut henne?! Åhhh...Men men jag hoppas att hon kommer in snart, vill nämligen inte att hon ska vara ute på nyår. För tänk om någonting skulle hända? DEt finns faktist en del sjuka människor där ute  Bloggar mer snart,tjaoo 

   

Ovido - Quiz & Flashcards