fruktkungen

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Denina Johansson - 5 maj 2011 21:35

Hual Hula!


Nu så ska jag ner och hoppa in i duschen! Asssa o fräch. Jag kom hem från tträningen för en stund sen, fotboll idag och imorgon ska jag ha match, ska stå i mål då också  Vi får väll se hur det går...? Jag kom i alla fall hem från klassresan idag. Och jag och klassen har haft det hur nice som hälst! Först så körde vi som fongarna på fortet, det var som rum med olika upgifter och det var skit kul, och svårt så klart! Nu vet jag hur kämpigt dom inne på riktiga fortet kan ha det!  

Sen så gick vi till stugorna. Och när vi hade fått stugorna och hade dumpat sakerna så käkade vi lunch efter lunchen körde vi minigolf  Sen så var det fri tid och då gick jag och tjejerna ner och doppade oss i vattnet, ÅRETS FÖRSTA DOPP!! Svin kalt!  Sen så gick vi till duscharna och duscha tills varmvattnet tog slut, busigt va?  Haha! SEnare på kvällen grillade vi och hade det trevligt sen så fick man göra vad man ville, och vi hängde lite överallt  Fast sen när man skulle lägga sig så blev det lite problem för att det var vissa som blev rädda och då fick tre till sova i min stuga men mina rumskompisar... Och vi hade en 4 manna stuga som var full och 4+3=7 Om det blev trångt, men det var trevligt! Jaja det blev vist inte så mycket bloggande idag, men men får försöka mer imorgon. Ha det gött  

     Jag och min kompis   

Ovido - Quiz & Flashcards