fruktkungen

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Denina Johansson - 11 maj 2011 21:17

Hula Hula!


Altså som ni vet så skrev jag att jag skulle lägga ut en bild påmobilskalet idag men så kommer det inte att bli.. För att skolan går före och jag måste träna på engelska läxan, annars lär min lärare bli galen  Skolan går före! Ja så jag tror det här blir mitt sista inlägg för dagen, ska försöka att skriva mer imorgon, natti!  

  


Av Denina Johansson - 11 maj 2011 20:41

Hula Hula!


Hejsan på er allesammans fint väder vi har haft det idag tycker ni inte?  Det tycker jag! Jag har i alla fall hängt mycket vid huset idag så det är typ derför jag inte bloggat så mycket. Och jag vet inte om det blir det sista häller tyvär? Men vi får väll se, hej då så lände   

Bild från Malagá 2011.

  

Ovido - Quiz & Flashcards