fruktkungen

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Denina Johansson - 9 maj 2011 20:24

                      

På "Bar el Pimpi" har dom mesta kända spanjorerna varigt och singnerat en varsin vin tunna och skrivigt en bra sak om baren, kul grej!               

En mysig cykelväg      

Granizadó!!MUMSI        

Hej då Malagá! 

 

Av Denina Johansson - 9 maj 2011 20:19

Hula Hula!


Jisses Amalia vilket väder det har varigt idag!!!NICE BAJS ASSÅ!!  Mobilen visa 22grader

senast jag kolla, nu 18 grader,NICE!!        

  

;)

Av Denina Johansson - 9 maj 2011 20:05

Hula Hula!


Vilken dag! Först så trodde jag att jag inte skulle till skolan för att jag var jätte dålig igår, jag typ grät hela tiden fast jag inte ens ville det så det kom vatten 24/7  Skumt  Men men. Men jag har inte bloggat så mycket, eller ja inte på två dagar,tre?  Men jag har bara inte orkat at sätta på datorn  haha! Bloggar snart igen!  

Ovido - Quiz & Flashcards