fruktkungen

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Denina Johansson - 16 maj 2011 20:28

Hula Hula!


Åhh..Imoegon har jag prov! Fett jobigt asså! Men det blir det sista innan vi slutar skolan  Så det är ju bra, nej men nu så ska det tränas! Ses om en stund   

Bild från Malagá 2011.*Mumsi*

 

  

Av Denina Johansson - 16 maj 2011 15:14

Hula Hula!


Har fått två komentarer om att ni tycker att mitt skal som jag gjorde var coolt,och jag tänkte säga att snart så kommer jag öppna en sida där ni kan köpa alla mina smycken på nätet!  Och jag kommer även att säja mobil skal! Men bara till iphone 4 tyvärr. Men jag kan fixa skal till andra mobil modeler också, om jag är riktigt snäll  

 

 

Av Denina Johansson - 16 maj 2011 14:55

Hula Hula!


Lässen att den här dagen kommer att börja med ett argt inlägg! Men jag kan inte förklara hur j*ävla ARG  jag är! F*an för den som har låst min iphone  Min kompis hade klantat till sig en gång så att man var tvungen att vänta en minut på att kunna låsa upp den. Men nu har någon, eller jag vet vem det är men men, nu måste jag vänta 2 timmar om jag eller någon annan som tar min mobil klantar till sig med kåden!! Om du läser detta vad tänkte du med? Jag orkar vänta en minut men inte 2 timmar!

  

Ovido - Quiz & Flashcards