fruktkungen

Alla inlägg under januari 2012

Av Denina Johansson - 1 januari 2012 22:24

Hula Hula!


För ett tag sen så kom jag mamma och Pauline hem. Vi har varigt hemma hos mormor och morfar och spenderat dan där,mysigt  Just nu så sitter jag i soffan och kollar på änglagård med mamma och dricker te, chillitBloggar mer senare, ska snart gå upp och ixa lite jordgubbar Hej så länge!

   




Av Denina Johansson - 1 januari 2012 16:56

Hula hula! Varför är jag så trött? Ändå vaknade jag halv ett? Aja, natti.

Av Denina Johansson - 1 januari 2012 14:04

Hula hula!


Det är 2012 och jag känner min väldigt levande  Vaknade rätt så sent idag,halv ett av att pappa ringde från Las palmas Och så låg jag kvar till tjugo över ett. Skönt! Jag ska i alla fall fixa mig nu, vi ska vara hemma hos mormor och morfar kl 15.00, där ska vi käka lunch middag och sendan köra en contenital För er som undrar så är det en spansk kortlek som vi brukar spela Det är vad som händer för mig idag,efter som att jag vaknade så sent idag så kommer dan att bli ganska kort och den kommer att gå fort. Bloggar mer senare,ha det grymt så länge 

Jute: GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!      

Ovido - Quiz & Flashcards