fruktkungen

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Denina Johansson - 1 februari 2012 10:28

Hula hula!Gud vilken dålig uppdatering jag har haft?! Jag vet inte varför jag inte bloggat? Jag menar hur jobbigt är det att sätta på en dator kanske många av er tänker? Men nu ska jag ta nya tag här i februari och börja blogga som vanligt :-) Jag sitter i bilen på väg upp till stockholm efter en sjukt rolig skidresa i sälen! Skidsemester blir man alltid glad av! :D och jag har provat på snow board! Så himla kul asså, ni anar inte :-) jag har i alla fall lärt mig åka, jag är inget profs men jag kan ta mig upp och ned från bakarna liksom ;-) jag och min syrra har verkligen krigat oss fram, många skador, vrickna handleder, blå knän och rumpor kan jag lova ;-) till och med svullna a juste höll nästan på att glöma all träningsvärk vi haft! "/ men det har varigt sjukt kul! :-D bilder kommer att komma på söndag eller nästa vecka :-) nu är det bara 4 timmar och 10 minuter kvar på bilresan, fast vi ska stanna och käka också :-) hörs snart igen! Ha ett bra liv, PEACE! <3

Ovido - Quiz & Flashcards