fruktkungen

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Denina Johansson - 20 februari 2012 16:32

Hula Hula!


Asså gud det här är verligen dagens irr komentar.

 

Om du nu som har lämnat den här komentarer ska hitta en massa felstavning på min blogg som du stör dig på,tycker inte jag att du borde läsa min blogg. Jag har nämligen dyslexi,vilket menar att jag har stavsvårig heter. Och jag kommer ofta att stava fel,och om du nu har svårt och irriterar dig på detta så är det helt fel blogg du är inne på!

Man kan säga att dyslexi är ett handikapp som jag kommer ha resten av livet. Va glad att du inte har det för du fattar inte hur jobbigt det är. Ha en bra dag Puss  



Jag tar inte åt mig av såna här saker,men det kan vara bra för dig att veta.Om du undrar mer över vad dyslexi är så kan du söka på google,där lär du få en bra förklaring över vad det är.

Av Denina Johansson - 20 februari 2012 16:15

Hula Hula!


Min helg har verkligen varigt as bra,på fredagen så åkte vi till åkersberga, kollade på melodifestivalen och sov där  Mysigt! Men vilka kassa bidrag på melodifestivalen,håller ni inte med! Helt sjukt asså. I alla fall, på eftermiddagen så drog vi på häst tävling och kollade på nr Sofia tävlade hoppning Jag vill också tävla..det verkar såhimla kul. Men men, här kommer bilder från helgen 

                    

               

Ovido - Quiz & Flashcards