fruktkungen

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Denina Johansson - 7 februari 2012 19:36

Hula Hula!


Kom nyss hem från min rid träning, och shit vad kul det va! Vi hoppade och jag har typ aldrig hoppat förut så det var lite läskit,men satan vad kul! Red en jätte pigg häst också, Pinto. I den hästen var det fart i kan jag lova! I alla fall så tänkte jag visa upp några nya saker som jag har gjort. En den av grejerna kommer att säljas senare i min butik,men jag har inte bästemt mig vilka av grejer det blir. Muffinsen kommer att bli bästelnings vara 

       

Släng in en komentar om ni är sugna på dessa god saker   

   

Av Denina Johansson - 7 februari 2012 15:18

Hula Hula!


Här har ni en bild på skorna som jag köpte igår, för endast 100 kr! Galet billigt Ni kanske inte tycker att det är världens snyggaste men jag tycker att dom är riktigt coola! Passar parfect till hösten sen och kanske redan början på våren? Vad tycks?

Man kan se lite färg skillnad på ullet där uppe på bilden men det är inte så stor skillnad i verkligheten.Bloggar mer strax!      

För endast 100:- !!Var det värt det?

Ovido - Quiz & Flashcards