fruktkungen

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Denina Johansson - 27 februari 2012 10:35

Hula Hula!


Jag vet att de flesta av alla människor hejar på Barca,men det gör inte jag alltså! Real madrid in my heart liksom Jag längtar efter att få se alla miner när Real vinner ligan! Ska bli så jävla skönt!!! Jag tycker faktiskt att Barca är rätt så överdrivet, men döm mig inte för det. Alla har olika åsikter. men jag tycker verkligen inte att Barca spelar dåligt,det är verkligen ett skit bra lag det är det ingen tvekan om, men jag är ädd för att Real ligger snäppet före dom Sorry. Men det jag inte har bärettat här på bloggen är det att om tre veckor så ska jag och mamma åka till madrid! Senare kommer även hennes elever(det är en språk resa och jag följde med) ner. Och det bästa är att vi ska se Real spela live!!!!!!!! kan ni fatta?! Jag ska se Real Madrid spela live! Jag kan knapt fatta det själv, Jag kommer liksom att se Casillas och Ronaldo i verkligheten Helt sjukt fattar det knapt själv! kan inte förklara hur glad jag är 

   



                                                  
           

  

Ovido - Quiz & Flashcards