fruktkungen

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Denina Johansson - 11 april 2012 21:38

   Eller vad tycker ni? 

Av Denina Johansson - 11 april 2012 20:15

Hula Hula!


Jag ar verkligen varigt jätte dålig på att blogga överhuvudtaget. Men nu ska jag köra igång igen Det har i alla fall varigt en bra start på lovet. förra torsdagn då mitt lov börja så åkte jag,mamma och Pauline på en kryssning bara vi tjejer till åland och till baka,skit trevligt och MÅNGA söta killar,hehe På lördagen så hade vi påsk middag hemma, hela släkten kom samt några vänner,kul att träffa alla  Sedan på söndagen så åkte jag och min syrra hem till pappa. Där vi bästemde oss för att åka ut till åkersberga och sova över till måndagen,alltid lika trevligt på måndagen så red även ja och Pauline på fina rebecka! Det gick super! Sedan har det bara varigt chill här hemma! Jag har pysslat lite och jag red även på ridskolan idag!Det gick bra,bara att hästen jag red,Jack,var lite olydig. Annars gick allt bra!  Det är början på mitt lov, bra hitils!

 

Här är pysslet jag har hållt på med. Det kommer att komma en video på den gröna nån gång under morgon dagen,puss  

Ovido - Quiz & Flashcards