fruktkungen

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Denina Johansson - 13 april 2012 18:31

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på dear John. oh och bölar för mig själv. Men jag förstår inte.Varför väljer hon tim och inte john,blir så lässen.Jag skulle väntat på honom om jag var henne Jag ska nog inte kolla på depp filmer. Blir bara lässen Det är så synd om john.Film värd att se!

           

Jag skulle trösta John,bby Så snygg kille! 

Av Denina Johansson - 13 april 2012 09:41

Hula hula! God morgon på er allihoppa! Satt alarm på 9.00 men snoza till 09.30,hehe ;-) fattar inte varför det är så jäkla svårt att gå upp på mornarna?? I alla fall så ska jag vara med några kompisar idag! Fett kul så jag kommer nog inte att blogga under dagen. Det är typ vad som kommer att hända idag :-) vad ska ni göra?? Puss på er så länge! ❤❤

Ovido - Quiz & Flashcards