fruktkungen

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Denina Johansson - 16 april 2012 22:30

Hula Hula!


Herre gud vad jag är trött nu! gick ut och sprang runt halv sju tiden, det gick knappt. Hade så sjukt ont i benen och det har jag fortfarande! Men jag och mamma kämpade oss upp till ica för att handla jogurt och hallon så att vikunde göra smothiesar! Mumsigt var det  Ska gå och lägga mig nu i alla fall och villa mig inför morgondagen,godnatt på er!  

Bild från en ö någonstans utanför koh tao  


JPY

Av Denina Johansson - 16 april 2012 17:51

Hula Hula!


Jag sitter just nu i valet och kvalet om jag ska köa hem lite deco från Japan? Om jag gör det som kommer det att kosta ca 4090 JPY alltså Japanska yen.Det kommer då att kosta ca 361 Svenska kr. Ska jag eller inte? Hjälp mig!

 


Av Denina Johansson - 16 april 2012 16:17

Hula Hula!


Idag var det som sagt första dagen i skolan och det var as nice! Jag och mina kompisar fick håltimme, bara vi!  Dom andra skulle på en föreläsning som vi också skulle gå på. man skulle samlas kl 10.00 utan för murgrönan (biblioteket som finns vid skolan) och då skulle dom släppa in oss. Men dom släppte in typ fem i och vi kom kl 10.00 prick. Vi knacka och banka men ingen kom och öppna liksom. Så då gick vi till vår andra mentor och då fick vi hål timme! Nice huh?    Så vi käka lite go fika! Mumsis!

   

Ovido - Quiz & Flashcards