fruktkungen

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Denina Johansson - 14 april 2012 11:13

Hula Hula!


Jag förstå inte? Var kommer all jäkla snö ifrån? Blir så irriterad. I alla fall så vaknade jag halv åtta idag för att åka till stalet. Idag hade vi utsläppet och jag fick släppaut lille man,alltså Luckas Så söt asså! Sen så mockade jag och fixade lite nya spån till Bikke bus Efter stallet så åkte vi hem(jag och linda). Har duschat och ska börja göra mig i ordning innan pappa och Pauline kommer hem. Pauline har nämligen ridit och dom är väll på väg hem! Idag så ska vi till Åkersberga och sova över men innan det så ska vi till "hem och trädgårds mässan" och kika lite,kankse hitta lite insperation och ute möbler.Jag och pappa tog en sväng till bauhause igår innan dom stängte och hitta jätte fina loungemöbler! men vem vet,vi kankse hitter värsta snygga grejerna idag? Jaja nu ska jag inte blogga mer, just nu i alla fall,måste verkligen göra mig i ordning. Men vi hörs kankse senare under kvällen. Ha det fint fint så länge,puss !   

 

Ovido - Quiz & Flashcards