fruktkungen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Denina Johansson - 12 oktober 2010 16:07

Hahahahahahahahahha,fett söt!!

Av Denina Johansson - 12 oktober 2010 16:02

Hula Hula!!


Har ni sett den här?Så jevla konstig,hahaha!


Av Denina Johansson - 12 oktober 2010 15:27




  

Hula Hula!!


Det värkar som om att det är något extra got med den här jogurten eller vad det är,jag vet inte men katten värkar i alla fall gilla det  


 

Av Denina Johansson - 11 oktober 2010 20:10

Hula Hula!!


Klar med min städning  Jiihu!!


  

  

Vad tycks?Om ni vill se hur det var innan så kan ni se det i inlägget under.

Ha en bra kväll,god natt!

Av Denina Johansson - 11 oktober 2010 17:53

Hula Hula!!


Nu så ska jag ta och börja städ mitt rum innan min farbror blir arg,haha  Det gick bra på gitarren i alla fall och nu så ska jag börja spela I´m yours,med Yason Mraz.Och lite senare i kkväll så ska jag be min syrra att ficksa en nedräkning tills när vi ska till London,jag längtar så jevla hårt,hahaha  Men men...nu så ska jag inte fasna här ut an jag ska börja att städa!

Här kommer en bild på hur mitt rum ser ut.

   'Lite suddig men det gör inget?

Av Denina Johansson - 11 oktober 2010 14:56

Hula Hula!!!


För ett tag sen så kom jag hem i från skolan och åt två goda kanel bullar till mellis.Och nu så håller jag på att träna lite på gittarren.Och sen 10 över 3 så drar jag till gitarren  Hej du!!



                       

Av Denina Johansson - 10 oktober 2010 20:43

Hula Hula!!


Förra veckan så var det ju kanelbullebs dag.Men vi tog och baka bullar idag i stället  Mmm.. nu så ska jag gå ner och jäsa i soffan och äta bullar,*MUMS*Jag kan inte lägga ut några bilder för att när jag höll på att fotta så tog baterierna slut.Men men...  Ha en bra kväll!

Det får bli en google bild,haha!

  

Av Denina Johansson - 10 oktober 2010 17:36

Hula Hula!


Jag har ett erbjudande som jag hoppas att du/ni tar?Jag och min syrra har en sköldpadda var och dem två behöver ett nytt hem.Vi hade dem först till sammans,men efter ett tag så började dem att bråka så vi var tvungna att sära på dem.

Den ena heter skalman och är fyra år.Han har alltid nåt på gång och är gärna utanför aquariumet ett tag,men inte för länge.

Den andra heter skrållan och är tre år.Skrållan är en skön lite sköldpadda som gillar att sola.Man måste ha börjat lära känna henne annars kan hon vara lite rädd.Om man har henne utanför aquariumet så måste man ha koll på henne annars så kan hon ramla ner för trappan eller nåt,man får ha koll på skalman med.Men det har hänt en gång att skrållan ramla ner för trappan men hon är frisk som en nör stjärna  Ni får allt för 50:- ikl:stenar,deko sten.sol sten ni kanke måste köpa en ny?,kalk,en deko blomma,pump,UV lampa och sol lampa.Jag tror att jag fick med allt nu?Om ni /du är intresetade så kan ni ringa 0704241514



De ska matas vart tredje dag.Helst på kvällen.

Man ska göra rent aquariumet en gång i månaden.

Klappa dem nån gång ibland.

Göra rent pumpen(jätte viktigt)!


Det bara serut som mycket jobb men det är inte så mycket.Ett bra djur om man är pelsalergiker.

Skalman är grön,brun.

Skrällan är svart lite brun aktig.



Här kommer en bild på min sköldpadda,Skalman  

  


Och här kommer en bild på min systers.

  


Hoppas att ni gillar dem?Kam ej bo tillsammans!


Här är numret ni ska ringa till om ni ät intreserade   0704241514

Ta hand om dem!!!






Ovido - Quiz & Flashcards