fruktkungen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Denina Johansson - 10 oktober 2010 17:27

Hula Hula!!


Jag kom just hem från bion vi kollade på I rymden finns inge känslor  Jag tycker att filmen var bra och rolig så av mig får den 4 av 5 tummen upp        En kul film det,haha! Härligt!




                                           


Av Denina Johansson - 10 oktober 2010 13:23

Hula Hula!!


Idag så ska jag gå bio,jag ska se I rymden finns inga känslor  Den värkar bra.Måste kila!!


  

Värkar nice asso! Vi ses sen då!!

Av Denina Johansson - 9 oktober 2010 15:24

hejsan! syrran hinner inte blogga nu för att hon gör sig klar till "kalset" vi ska till om någon 20 minuter sådär ;) Jag är klar, såklart och sitter och driker lite blåbärs soppa om försöker klura ut vad jag ska skriva om.. Nina bad mig iaf att jag skulle skriva att hon skulle uppdatera senare. Puss.


Kolla in min blogg?

Av Denina Johansson - 8 oktober 2010 15:19

Hula Hula!!


Jag kommer bara att blogga skit snabt nu för att mamma kommer snart,och nu kom hon,men då väntar vi bara på min syster  Jag kommer nog bara att vara inne hos hästarna eller sita och äta nåt gott i cafet som finns där,*MUMSIGT* Jaja.. nu så får jag ta och lägga på,eller ja,ni fattar,hej då  En sak jag tänkte ficka en nedräkning på när vi ska till London!!!

Av Denina Johansson - 7 oktober 2010 21:23

Hula Hula!!


Jag ville bara säga go natt och sov gött  Jag tänket kanke skriva mer i morgon?Det får vi se.

Av Denina Johansson - 6 oktober 2010 19:45

Hula Hula


  

God natt!

Av Denina Johansson - 6 oktober 2010 18:59

Hula Hula badula!!


Jiiiiiiiiiiiiihhha!Så jevla grymt liksom.Att mitt fotbolls lag van den sista matchen vi hade!Coolish!Jag kanke är lite efter bliven med att skriva,det är liksom torsdag i morgon och det var i söndas,men jag har varigt sjuk,eller ja,jag hoppas på att gå till skolan i morgon.Jag hade 39,9 g feber på natten så,aaa.Men jag har blivigt mycket bättre under dan ochh kommer nog att gå till skolan imorgon  Hoppas på det i alla fall.



Puss! The fruit king!




  

Av Denina Johansson - 3 oktober 2010 12:37

Hula Hula!


Idag så ska jag ha fotbolls match,hoppas jag får stå i mål.Jag vill bli målvakt när jag blir stor så...

Men i alla fall så vill jag ursäkta om jag är lite random?Jga vill bara säga en sak och det är att det är klart att jag gillar livet  Det är bara det att jag gillar inte dåliga grejer förstår ni,men jag gillar livet.Hoppas att jag har förklarat mig lite nu?

  

Jag är inte klar med SO läxan/prov dåligt av mig.Men men...

Ovido - Quiz & Flashcards