fruktkungen

Alla inlägg under december 2010

Av Denina Johansson - 20 december 2010 18:51

Hula Hula!!


Om 4 dagar r det julafton,sjukt snabbt tinden har gått eller hur?  Vad har ni önskat er?

PS:Glöm inte att göra min quiz``Hur noga läser du min blogg få reda på det nu``

Och en sak till.På onsdag så kommer jag att lägga ut bilder ifrån Londn det lovar jag  


Av Denina Johansson - 20 december 2010 14:47

Hula Hula!


Vad vet ni om mig egentligen? Läser ni min blogg ordentligt eller hur går det till?

Testa dig själv och se hur bra du känner mig. (klicka på bilden)  

skriv gärna in ditt resultat som en komentar!

 

PS: DÄR DET STÅR NAMN SKA NI SKRIVA ERT EGET NAMN

Av Denina Johansson - 19 december 2010 21:41

Hula Hula!


Det kanke märks att jag har haft en slapp månad från att blogga? Det är ju december månad och då så vill man ju bara slappa  De inläggen som jag har gjort så har jag bloggat från mobilen och det funkar faktist bra men jag ska försöka att blogga lite mer jag är ganska data trött  

Av Denina Johansson - 17 december 2010 15:19

Hula Hula ;)


Jag hinner ionte blogga nu för att vi ska till stallet hej hej !


Av Denina Johansson - 16 december 2010 11:28

Hula Hula!Den här veckan så har jag havft jätte korta skoldagar i skolan, efter som att den här fredagen så är det avslutning. Eller ja det är i morron ;) Det ska bli så skönt,det är jul nästa vecka likson det är så sjukt!Ärligt tiden har gått bajs snabt asså jag var liksom nyss i spanien på semester känds det som:) Jaja nu så måste jag ut i snövädret och in till syslöjden ha en bra dag :)

Av Denina Johansson - 14 december 2010 09:18

Hula Hula !Sorry att jag inte har bloggat, det är det atr jag har inte orkat att skriva eller dra mig till datorn,jag har ändå lovat min kusski att jag ska lägga ut bilder på london så då kan jag lägga ut bilder här med :) Jaja nu ska jag i alla fall ha lektion ;)

Av Denina Johansson - 11 december 2010 15:59

Hula Hula ;)Sitter på mediamarket och väntar på att min pappa och min syater ska bli klara,dom kommer säkert aldrig bli klara!? Pappa har kollat i hundra år på en macbook pro och han har äntligen bästemt sig för att köpa den! Mediamarket är det tråkigaste stället som man kan va på tycker jag, vi har typ varigt här två timmar!

Av Denina Johansson - 10 december 2010 22:34

Hula Hula!Vem vinner idol 2010? Vem håller ni på?

Ovido - Quiz & Flashcards