fruktkungen

Alla inlägg under december 2010

Av Denina Johansson - 10 december 2010 07:14

Hula Hula!Vad skönt att jag kommer att ha en slapp morron fast jag börja kl 8.00 :) Pappa växkte oss 6.30 och jag drog mig till tjugo i sen jick jag upp platta håret och gjorde mig klar,och efter det så åt jag frukost och nu så sitter jag och kollar julkalendern ;)

Av Denina Johansson - 9 december 2010 07:53

Hula Hula!Just nu så är jag på till skolan;) Kag ska lämna in två läxor och ha ett läxförhör så önska mig lycka till :)

Av Denina Johansson - 8 december 2010 11:54

Hula Hula!Just nu så sitter jag och kollar på när datanördarna spelar spel på datorerna ;) Jag ska snart springa till bilden som börjar snart,jag har inte vart på bilden på hundra år så det ska bli nice asso ;) Jag kanke lägger ut bilder på london idag KANKE :D See you later aligator ;)

Av Denina Johansson - 7 december 2010 17:00

Hula Hula!Det får inte hända igen!Jag får absolut inte bli sjuk igen!Det var nog den hårda träningen på lägret. Jag blir oftast sjuk när jag har tränat för mycket,sånt är livet,men vet ni jag kommer att gå imorron i alla fall,jag är ju frisk som en ärta! ;)

Av Denina Johansson - 6 december 2010 20:47

Hula Hula!Jag har inte bloggat sen jag kom från london.Ni fattar inte hur kul jag har haft det och hur många saker jag har sett,jag har haft så kul!Jag kommer att lägga ut bilder men inte idag.Jag är skit trött och jag ska ta mig en dusch och sen kolla lite på tv :)Föresten så klarde jag mitt bälte på karaten,jag är så trött!Jag lovar asso jag kommer inte att träna på veckor!Sju timmars träning på en och en halv dag!

Ovido - Quiz & Flashcards