fruktkungen

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Bilder från 2011!

Av Denina Johansson - 30 december 2011 14:55

 

Åt förförsta gången på galna glassen.

 

Mitt peparkakshus som jag byggde! snyggt?

  

Jag köpte en lyckokaka där det stog att jag kommer att lyckas i framtiden  

  

Alla gånger vi har varigt i stan med mamma  

  

Vi bakade Göran!

  

När vi skratta så mycket i skolan  

  

Stockholm horse show!

  

Stormen för några dagar sen förstörde våran 1 vecka gamla bil som nu är på skroten  

  

Vi köpte Bikke  

  

När min kompisar och jag var på big brother Danmark  

  
Varldens bästa kusin fylde 20 år!

  

Klassresa till vaxholm!

  

Allapromenader på sommaren med woppie,när vi badede med henne  

  

När vi skulle ta bort alla löv från tomten  

  

Alla galna slushar jag och mina kompisar köpte på sommaren  

  

Bakade cupcakes med mina kompisar :-)

  

Min födelsedag!

  

Malaga med mammas elever!

    

När vi besokt bangkok så designade jag mitt egna mobilskal på beuty mobile!  

 

Singapore!

 

Kopi phi  wive point!

 

Kualalumpur!

 

Jag fick min ipad  

   

Renoveringen i huset

 

Höstl0ovs resa till Spanien med tove  

 

Alla pepitos jag åt i Spanien  

 

Alla tråkiga promenader hem till pappa  

  

Turkiet!


Jag har flera minnen specielt från Asien. Vi var inte bara på dem ställena som jag visa nu, vi var också i Pukhet, kopangan,koh tao,bangkok,malaysia,pulao perhentian (stavning?) och en assa små ställen  

Ha det bra så läng bloggar mer senare! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards