fruktkungen

Alla inlägg under december 2011

Av Denina Johansson - 9 december 2011 17:18

Hula Hula!


Det här blite et turno inlägg ska typ åka om 5 min, så.. I alla fall så ska jag på graderings läger den här hälgen och den börjar redan idag, jippi ska äntligen gradera mig till brun-vit! Har inte så många bälten kvar inna svart nu!! Jaja hinner inte blogga mer nu måste byta om och packa väskan,hej då!!

Av Denina Johansson - 5 december 2011 18:34

Hula Hula!


Kom just hem från stallet och ska alldeles strax hoppa ner i bubbel karet Sjukt skönt det ska bli har inte badat på över en vecka! Jaja hörs snart!

 

  

Av Denina Johansson - 3 december 2011 13:34

Hula Hula!Jag mamma och Pauline är på väg till liljeholmen för att strosa lilte :-) och senare så kanske världens bästa kussin Rebecca kommer!! :-DIgår så hade min kompis tjej middag och det var jätte kul verkligen! Jag och Jessica följde med henne efter skolan för att fixa och så, maten var jätte god och efterrätten ska vi inte tala om ;-) jag hoppas att vi kan åka snart, egentligen så skulle vi jul baka hemma hos Espe men det får bli en annan gån. Hajades snart! :-) <3

Av Denina Johansson - 1 december 2011 15:50

Hula Hula!


Den första december ska invigas med några nya grejer som senare kommer att säljas i min affär och sedan via internett  

  

 

 

Ni kanke kan se kladdet på bilden ovanför? Det är borta nu, för att så kan det ju inte se ut,eller hur? Jag tog den här bilden innan jag hade tagigt bort det Ha det bra så länge! 

Ovido - Quiz & Flashcards