fruktkungen

Alla inlägg under april 2012

Av Denina Johansson - 3 april 2012 21:37

     Hula Hula!


Tänkte börja köra hiss och diss ,själv tycker jag att det kan vara kul att läsa,vad tycker ni?

 

Jag hissar jofma by kenza,så sjukt snygga jackor!

 


Jag hissar fransväskor, as snyggt till sommaren!

 

Jas hissar också..

 

Pilot solglasögon med guldkant! Det är alltis snyggt och passar med allt!

 

jag dissar det kalla vädret!

 




Av Denina Johansson - 3 april 2012 21:10

Hula Hula!


Vad tycks? är det fult,kan man ha så?

 


 
Av Denina Johansson - 3 april 2012 19:47

Hula Hula!


Asså bajssäger jag bara så sjukt j*vla iriterad just nu! Jag var fett taggad till karate träningen,så kollar jag i garderoben,jag tänkte efter snabbt och kom på att jag hade glömt dräkten hemma hos pappa,åhh Bajs paj! Skit på er nu drar jag ut och springer!  

Vad har du lärt dig till nästa gång Denina?: Att kolla så att allt är som det ska EN TIMME innan träningen.

   

H&M

Av Denina Johansson - 2 april 2012 20:53

Hula Hula!


Idag så var jag som vanligt i skolan,och det var asa segt! jobbigt! Efter skolan idag så åkte jag mamma och Pauline till skärholmen. Min syrra köpte converse och jag fick en tröja och lite andra billigta saker av mamma,tack! jag försökte att betala lite själv, men Nääj   Den kommer i alla fall att vara skit snygg till sommaren med ett par jeans shorts, låga converse och sedan ett par pilot solglasögon! Det var allt just nu, puss! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards