fruktkungen

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Denina Johansson - 6 mars 2012 20:29

Hula Hula!


Kom hem från träningen för en stud sen och ska strax hoppa in i duschen LÖKIG I alla fall så tänkte jag bara snabt tala om att jag har startat en blogg som heter http://deninassmycken.bloggplatsen.se   Där kommer jag dagligen att lägga upp erbjudanden och nya skapelser,cup cakes mm. Så kika in där! Nu så ska jag slänga mig i duschen och kolla på topmodel sverige,puss! 

    

Av Denina Johansson - 6 mars 2012 18:37

Hula Hula!


Gud asså,har inte tränat karate på typ 2 månader. Tänk om dom dror att jag har slutat? Jag hoppas verkligen inte det. Jag ska strax hoppa i min vita dräkt ta på min bältet och dra mig till träningen är super taggad!

   

Av Denina Johansson - 6 mars 2012 15:35

Hula hula!


Jag tänkte snabbt visa lite ny "art" eller vad man kan ska det?  

       

Säljs som halsband för  85:-!

Maila mig på: denina_saga@hotmail.com om du är intresserad  


Ovido - Quiz & Flashcards