fruktkungen

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Denina Johansson - 7 mars 2012 20:05

Hula Hula!


För en liten stund sen så kom jag hem från ridningen. Gick inte så bra.. Vi hade hoppning och min  hjälm typ åkte ner hela tiden och hon ba "kolla upp,kolla upp" åhh.. Och sen hade jag en häst som styrde exaxt hur den ville Låter lyckat,visst? I alla fall så fick jag hen mina shorts från H&M..Men storleken var för liten så jag fick skicka till baka det IGEN, det är tredje gången jag skickar till baka det där paketet. Måste nog gå på en speed dating men mig själv,känns inte som om att jag känner mig själv liksom   Låter som om att jag haft en del otur idag. Aa juste när jag och mamma skulle handla på vägen hem. När jag skulle gå igenom dom automatiska dörrarn in till matbutiken,så öppnas inte dörrarna!Asså! Hoppas bara att jag inte ramlar i duschen också..  Tänkte hoppa in i duschen och sedan chilla i soffan. bloggar mer imorgon,puss  

 

Koh phiphi 2011  

Ovido - Quiz & Flashcards