fruktkungen

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Denina Johansson - 17 mars 2012 16:45

Hula Hula!


Ska åka om ca 5 minuter så jag bjuder på en outfit och bloggar mer när jag kommer hem,puss! 

   

Tröja: Cubus

Byxor: JC

Armband: Deninas smycken. http://www.deninassmycken.bloggplatsen.se

Av Denina Johansson - 17 mars 2012 15:38

Hula Hula!


Gud jag måste gå ner och sjölja av mig lite tror jag. Körde typ Wii sports med syrran och shit vad det är jobbigt! I alla fall så trodde jag att det var häst tävling dag men det var tydligen i morgon. Lite irriterande för att då skulle jag kunna åka och träffan min kompis 

Jag vaknade i alla fall rund 11 tiden idag. Fet seg. Senare, runt fem tiden så ska vi åka ut till Åkersberga för en middag och ungås,trevligt! Ska hoppa in i duschen och ta slut på varmvattnet innan Linda kommer hem,haha! Nee skämt å sido, men jag bloggar mer snart!Puss     

 

Ovido - Quiz & Flashcards