fruktkungen

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Denina Johansson - 19 mars 2012 14:41

Hula hula! Just nu så står jag och mamma utanför gaten och väntar på att bli insläppta, det står typ go to gate överallt 😊Men en sak,vet ni vad dom har här på tax freen btw? 100 grams djungelvrål påsar och 250 grams marabu! Det är ju galet mycket i djungelvråls påsen asså,snacka om big size! Lite konstigt inlägg det här men ni vet i alla fall att jag lever, hehe;-) jag bloggar somsagt mer när jag har till gång till internett och så på hotelet, puss! ❤

Av Denina Johansson - 19 mars 2012 10:13

Hula Hula!Dagen jag väntat på är äntligen här!! Om en liten stund så sjussar Alf mig och mamma till Arlanda! Och om en liten stund så kommer pappa med min tröja som jag glömde hos honom igår,kan inte åka utan den,hehe ;-) detta blir det sista inlägget förns jag kommer fram. Mamma sa att det fanns Internett uppkomling på hotellet så jag ska ha med mig ipaden så jag kommer förhoppnings vis att kunna blogga genom den,bra va? ;-) Ja nu så måste jag packa klart har inte gjort det än,hehe ;-) bloggar senare från Spaniens hjärta! Hörs, puss! :-D <3

Ovido - Quiz & Flashcards