fruktkungen

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Denina Johansson - 10 mars 2012 12:19

Hula Hula!


Jag, mamma och Paulineska strax åka till stan och äta en god lunch och senare gå på bio! Vi ska se "this is war" Vi skulle egentligen se "mäster katten" först men så blev det inte,min syrra ville verkligen inte se den, den verkar ju fett bra! Men det här är nog bra också,Pauline sa att det var action komedi Har någon sett den,är den bra? Ska i alla fall ficka till mig lite nu så jag får blogga mer när jag kommer hem. Ciao!


 

Bild från i sommras när vi var i åkersberga  

Av Denina Johansson - 10 mars 2012 11:34

Hula hula!


Idag så fick jag gå upp kl 07.00 på en lördag! Men jag ville ju faktiskt inte missa Bikkes första hopp tävling liksom! Så himla duktig, Linda också så klart Rev inte ett enda hinder!

       


Ovido - Quiz & Flashcards