fruktkungen

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Denina Johansson - 6 juni 2012 17:17

Hula Hula!


När jag kom hem idag så tänkte jag lägga ut lite bilder här på bloggen men det krångla med överföringen av bilder,så ni får klara er Jag surfarunt har på dator och det slutade med att jag gick in på en hästblogg och såg en video som jag verkligen ongra att jag såg! Fy f*an säger jag bara. Fick jag ett gäver så skulle jag sjukta killen som orsakar detta,fy fan säger jag bara!

Tänker inte skriva så mycket mer om det eftersom att jag inte vill påminnas om det. Skrier mer senare,puss!


Av Denina Johansson - 6 juni 2012 09:35

Hula Hula!Just nu så sitter jag i bilen i Enskede. Bikke ska tävla och jag är ledig!!!wohoo :) tänkte bara bäretta lite om hur mina dagar har varit hitills. I söndag så åkte vi till Bigbrother finslen med Vanessa och hennes kompisar,sjukt jevla kul!!! :-D kommer att lägga ut ett par bilder sen kanske ;-) i måndags så var det bara en vanlig dag, vi gick ut och käka och bara tod det lungt :-) igår så var jag på grönan med några kompisar! Och det var skit kul! Gick spökhuset och det var det läskigaste jag gjort! Jag och mina kompisar gick in helt själva, men det slutade med att vi gick slutet men ett annat gäng, hehe ;-) när vi gick med det här gänget så mötte vi på en grön varelse och jag var så konsentrerad vad som hände just då,då blåste någon mig i örat och jag kollade bak och då var det den gröna varelsen! Och jag blev så jekla rädd!! Herre gud, ni anar inte ;-) haha, kul var det i alla fall! Uppdaterar snart,puss :-)

Ovido - Quiz & Flashcards