fruktkungen

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Denina Johansson - 11 juni 2012 20:55

Hula Hula!


Har hittat så många snygga kläder som jag vill ska flytta in i min garderob alltså,åhh jobbigt Minst 8 saker,men som tur planerar jag att åka in till stan på torsdag med en kompis så jag får se om jag hittar något a det jag sett då! nu så ska jag kolla på matchen och sedan ducha. Puss!  

 

Bild från förra tisdagen då vi ar på grönan!

Av Denina Johansson - 11 juni 2012 19:49

Hula Hula!


Som ni kanske läst så har jag skolavslutning imorgon och jag har erkligen panik,et inte var jag ska ha på mig!  Bra at detta händer dan innan liksom,suck*  Har på mig kläder som jag tror att jag ska ha. Men känner mig ändå osäker,hjälp?Jaja har fixat lite pressenter till lärarna i alla fall,tur det Puss så länge!

 

Bild på Bikke från förra tävlingen! Självklart gick det bra  

Av Denina Johansson - 11 juni 2012 15:11

  Hula hula!


Just nu så sitter jag med Cissi,Jessi och Michan. Vi gör inte så mycket förutom att vi har cattat med lite folk och så Och så har vi skrattat as mycket! kula som fan! Finaste vännerna!

´Känner mig så himla glad. Snart sommarlov liksom,skönt! Tiden har gått så himla snabbtPlanerat jätte mycket,det ar allt just nu,pussar!! 

 


  

Ovido - Quiz & Flashcards