fruktkungen

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Denina Johansson - 18 juni 2012 19:06

       

   

 

Ingen ordning

Av Denina Johansson - 18 juni 2012 17:53

Hula Hula!


Det här kallar jag inte sommar?! vad är det för väder,vart är solen,vart är värmen?! Alltså allvarligt. Det spricker upp nån gång ibland men jag vill ha helblå himel och sol.


Hoppas att vädret blir bättre det är endå juni nu  Hoppas på sol nu dom här dagarna och att inte vädret ändrar sig. Vill använd shorts,har gjort det två gånger det här året i Sverige.

 


Av Denina Johansson - 18 juni 2012 10:21

Godmorgon!


Jag vaknade upp för en stund sen och tänkte på hur bra filmen va igår! Den var verkligen super! Har ni inget att göra så tycker jag att ni ska gå på bio och se 'LOL'  Den ver jätte bra och killen i filmen 'Kyle' var så häääääääääääär snygg,och hans läppar asså omg!  Tydligen så har den här filmn haft jätte dåliga recentioner.. vilket jag kan är jätte konstigt? eftersom att den var så bra 

 



Ovido - Quiz & Flashcards