fruktkungen

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Denina Johansson - 23 juni 2012 12:42

  Hula Hula!


I förrigår så åkte vi till stockholm ridsport och kolloade lite. Och dom har snygga grejer där asså! En liten affär med så mycket grejer! Fick en säkerhets väst och ett par nya Kingsland ridbyxor,senaste moddelen som en födelsedagpressent i förväg,tack!   

   


Av Denina Johansson - 23 juni 2012 11:44

Godmorgon på er!


Idag på morgonen så skulle jag egentligen ha ridigt. Men jag valde att inte göra det eftersom att det regnade. Varför ska det regna hela tiden? Det har redan regnat hela den här veckan,GE MIG SOL! Skönt att det var soligt och varmt igår på midsommar i alla fall!

Just nu så sitter jag hemma i Rönninge. Jag och pappa åkte hit idag för att kolla till hur katten mådde som tyvär får vara hemma själv. Men hon klarar sig bra och mår fint fint! Vi ska åka tillbaka om en stund och sova där en sista natt. Men innan det så ska jag och pappa hitta på nåt.

Så sorligt att lämna Whoppy fast man vet att man kommer till baka.När hon sitter där vid grinden. Hennes ögon dödar!

Rebecka!

   

Bikke!


Ovido - Quiz & Flashcards