fruktkungen

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Denina Johansson - 19 juni 2012 22:02

Hula Hula!


Sitter just nu och kollar på matchen på ettan. Sverige,frankrike spelar! 1-0 till sverige,det verkar gått bra!

 


Av Denina Johansson - 19 juni 2012 16:32

Hula Hula!  
 
Idag så har jag och min syrra hängt med min pappa hela dagen.Gjort en massa ärenden och bara haft det chill,pratat osv.Vi har dessutom fixat visum till Kina. Viste inte att det var så krongligt? Var en hel del pappar med skulle fylla i. Och alla dessa kinesiska tecken överallt gjorde så att man blev helt förvirrad,skönt att fått det gjort i alla fall och nu så är det bara att hoppas att allting går bra.Det kan ju vara bra att komma in i landet om man ska dit på semesterAnnars så har det bra varigt en soft dag! Ska hem till mamma och paka ner mina sista saker i flyttkartonger när min syrra är klar..

 

Ovido - Quiz & Flashcards